söndag 5 april 2009

kvällspromenad

I kväll har jag och min vän K gått en lång promenad på landet vi mötte grannen ridandes på sin häst, fåglarna kvittrade i skogen och vinden blåste ljummen i ansiktet. Helt underbart och skönt att ladda batterierna inför en ny arbetsvecka. Det blir en kort vecka jag ska vara ledig 2 dagar och vara tillsammans med barnen. De har ju påsklov.
Annars har vi har haft en skön helg, varit hemma mycket. Vi har tagit fram studsmattan till barnen så ni må tro att här har hoppats.... De sover nog gott i natt.....
Dottern och jag har även tagit med mormor på påskmarknad i dag. Vi köpte inte så mycket lite bröd och en Bratz gasballong för 60:-, som en viss liten dam tjatade till sig.....
Nu sitter jag här i köket och ska dricka lite te alla sover och det är precis tyst i huset ska nog även smaka lite på detdär brödet jag köpte!

Inga kommentarer: