söndag 19 april 2009

Lunch i stan



I dag har jag träffat min kompis Karin inne i stan. Vi ses inte så ofta utan barnen, men i bland försöker vi ta en träff på stan. Karin är en gammal vän till mig vi har känt varandra sedan högstadiet, så det är kul att hålla kontakten. Vi var först i motionsspåret och gick 5 km innan vi åkte in och åt lunch. Solen sken så vi kunde sitta ute och äta, det var mysigt. Vi tog baguetter med kycklingfilé, jättegoda! Karin påminde mig senare att jag glömt att fotografera den stora biskvin, som vi delade på. Jag hade väl fullt upp med att glufsa i mig den, att jag inte tänkte på fotograferingen...Ha! Ha!

1 kommentar:

♥ Fyra årstider sa...

Gud vad mysigt..trägga gulliga Karin hon är ju så rar. Gud vad jag gillar din blogg Maria..du skriver så härligt!! Jag har länkat till din blogg från Mig..så du vet.
Kram Lotta