torsdag 28 maj 2009

Randiga kuddar







I dag har jag varit på stan och köpt nya kuddar till vår säng. Vi har inte så mycket färg i vårt sovrum det är ljusbeiga väggar, ckokladbrun fondvägg och vitlaserad säng. Så nu hittade jag randiga avlånga kuddar i alla färger man kan tänka sig... Jag gillade dem direkt och köpte två stycken. I kväll ska jag ut och äta med mina arbetskamrater så jag hinner inte kika in till er alla i kväll. Jag har beställt kycklingspett, vitlöksbröd och ceasarsallad så det blir nog gott!
Ha det så bra alla och KRAM!

9 kommentarer:

Huset vid ån sa...

Hej svejs! Vilka fina kuddar du köpt...Din sänggavel ser jättefin ut också! Vad gott det lät med kycklingspett! Mums...Ha en trevlig kväll! Kram Therese

Kärrans blogg sa...

Hejsan! Snygga kuddar och vilken god mat du ska äta. Kram från kerstin

Uttan sa...

Låter gott....
Hoppas Du fick en trevlig kväll!
Mysiga kuddar men blir gla av dom!
Kram!

Huset vid ån sa...

Hej svejs igen! Vad kul att du tyckte om min bild....Tog den snabbt igår i spöregnet!! Men nu äntligen har solen o värmen kommit! Såå skönt! Ha en riktigt bra dag! Kram Therese

Lantliv sa...

Hejsan,
hoppas kvälllen var kul och att du även fick njuta av god mat!
Färg...fint...mysiga kuddar!
Ha en skön helg!
Kram Anne-Lee

Signe 1 sa...

Hoppas kvällen blev mysig igår! Idag glädjs vi åt sol och värme!:-) Fina kuddar du har köpt, Kramis Sofia

Bea sa...

Mysiga kuddar i trevliga färger.
Hoppas du fick en trevlig kväll tillsammans med dina kollegor.
Ha det gott! / Bea

ulrika sa...

Låter bra ha en trevlig kväll, kuddarna såg härligt sommriga ut.
Kram Ulrika

Blåbärs och smultronstället sa...

Tack för titten hos mig gulliga du.
Kalasfina kuddar, jag har köpt tyg och ska sy lite kuddar, när det nu blir av...
Ha en mysig kväll med arbetskompisarna:-)
Kram Susanne