torsdag 1 oktober 2009

Min första tävling




Nu har min räknare passerat 10000 besökare och det vill jag fira med en liten tävling! När jag började blogga i april trodde jag aldrig att det skulle ge mig så många fina bloggvänner och så mycket tillbaka! Jag är jätteglad att jag har min blogg och alla ER som så troget läser och som ger så många goa kommentarer, så TACK alla ni!!
Reglerna för tävlingen är som det brukar en kommentar på dethär inlägget ger en lott och länkar ni till min blogg ger det två lotter. Om du vill tävla och inte har någon blogg går det bra att meila till promenaderpalandet@gmail.com. Vinsterna är två hjärtan och ni får gärna skriva vilket hjärta ni vill vinna! Tävlingen pågår till söndagen 11 oktober.
Må så gott! Många kramar från Maria

106 kommentarer:

Angelica sa...

Hej hopp jag vill vara med! Jag vinner minsann aldrig något, men jag tror att jag dragit högsta vinsten redan med barnen och älsklingen :D Jag länkar så klart och jag vill gärna vinna det söta "njut av livet" hjärtat för det vet jag att jag gör - njuter för fullt!

Hoppas att du får en härlig fredag och massor med soliga kramar från Palma!

Angelica

Helen sa...

Är jättegärna med i din fina tävling; om jag vinner skulle jag vilja ha hjärtat som det står Njut av livet på.
Kika gärna in till mig där det pågår en tävling också!

Blåbärs och smultronstället sa...

Hej goa bloggvän!
Klart jag vill vara med i din tävling och länkar.
Gillar båda, har själv ett som det står Carpe diem på så klart...
Ha en underbar helg!
Kram Susanne

Vita små hjärtan sa...

Hej!
Klart man vill vara med!!!
Ha en toppen-helg vännen!
Kramar Agnetha

svartanova sa...

Grattis till alla besök!

Prima Gård sa...

Hej Maria!

Tack för din kommentar, kul att du tyckte om mitt nya namn!

GRATTIS till dina tio tusen läsare!! Jag är gärna med och tävlar om dina hjärtan och länkar från mig.

Om jag har turen på min sida, så föredrar jag LEV IDAG.

Kom gärna och delta i min tävling!

Trevlig helg!
Kram Emma

Kärrans blogg sa...

GRATTIS till så många besökare! Jag är gärna med i tävlingen. TACK för det fina kortet! Ha en trevlig helg!
Kram från Kerstin

Lilla huset på prärien sa...

Hej Maria!

Grattis till så många besökare och att du bloggat så länge. Det är himla kul att träffa likasinnade människor som gillar samma saker som en själv. Och så är det så kul att träffa dessa människor sen också. Jag har hunnit träffa flera stycken :)

Hoppas att din helg blir skön!

Kram Jenny

Livet på Berget sa...

Hej
Jag vill vara med! Har länkat med bild på dina fina hjärtan. Kan inte bestämma mig för vilket jag vill ha om jag vinner så jag säger att det spelar ingen roll.
Må gott!
Kram
/Sara

Helena sa...

Såklart jag vill vara med i din täling! Njut av livet passar mig bäst om jag skulle ha turen att vinna! Många kramar Helena

Domus Dulcis Domus sa...

Ibland behöver man påminnas om att njuta av livet, så självklart vill jag vinna ett hjärta med den texten. Länkar gör jag såklart! Kram Ulrika

Uttan sa...

Kul med så många besökare.Grattis!
Jag vil gärna vara med och tävla och har länkat på min blogg.
Båda hjärtanen är lika fina jag är glad åt vilken det blir om jag vinner alltså ;)
Trevlig Helg!
Kram!

Blåbär och Mjölk sa...

Hej Maria!
Så kul med din första tävling. :)
Din blogg är helmysig och jag gillar den mycket. SJÄLVKLART VILL JAG VARA MED O TÄVLA! :)) Och jag länkar den med. Så får jag dubbel chans :)
Ditt hjärta med texten Lev i dag. Den skulle jag jättegärna vilja vinna, hihi. Har inte haft någon vidare tur med tävlingarna, men rätt som det är så kan det bli min tur!?
Hoppas du har en mysig fredagskväll! Själv så håller maken på att ladda en film.
Stor KRAM / Åsa.

lovefriidrott sa...

Grattis till alla dina besökare:)
Självklart är jag med och länkar på dessa fina hjärtan.
Ha en fortsatt trevlig lördag kväll kram Sari

Gummans Trädgård sa...

Klart att du har många besökare på din blogg...den är så bra.
GRATTIS!
Ha en trevlig och skön helg.
Ann.

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Närvarande förälder, som du skrev i ett tidigare inlägg, ja du där skulle många behöva tänka efter vad är det!
Det är ju speciellt här som många brister och vårt samhälle blir som det blir, tyvärr! Tur att många barn får vara på dagis eller lekis vad det nu heter.....Ni/De betyder så mycket för så många!
Naturligtvis vill jag vara med i din tävling. Jag gillar båda hjärtana men speciellt Njut av livet!
Ha en bra helg önskar jag dig
Carin

Anna-Lena sa...

Hej!

Grattis till alla dina besökare!Självklart vill jag vara med i din fina tävling! Länkar förstås och hoppas på tur!

Hoppas att du får en mysig helg!

Kramar Anna-Lena♥

Babsan sa...

GRATTIS!!!

Du har fina bilder i din blogg! Gillar allt höstfint du bjuder på!

plingan sa...

Jag vill vara med och har länkat på bloggen!
Njut av livet-hjärtat skulle verkligen passa fint här hemma så den önskar jag mig, om jag vinner såklart ;)
Trevlig helg!
Kram Pernilla

Bea sa...

Klart jag vill vara med och tävla hos dig om så vackra hjärtan och fin text. Jag länkar i min hö spalt.
Ha ett riktigt skönt veckoslut! Kram /Bea

Älskade pion sa...

Grattis till dina 10.000 besökare,visst är det helt sjukt roligt att så många tittar in .Klart man vill vara me¨din tävling.Jag länkar också.Ha nu en riktigt härlig helg vännen. Kramar Ulrika

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fint du fotat dina hjärtan. Jag är gärna med, och länkar såklart.
Ha nu en riktigt mysig lördag
Goa kramen
AnnaMaria

Smultronlycka sa...

GRATTIS till dina 10000 besökare :)
Jag är gärna med och tävlar!!
Länkar från min sida!
Ha en mysig helg!
Varma kramar till dig!

Anonym sa...

Hej hej
Ojoj sista sekunden :)
Men min anledning till att vilja vinna ett hjärta är att jag tycker om att medvetet välja de signaler som vi ger oss själva omedvetet - ord vi slänger en blick som hastigast på eller inte men som stannar i oss... och dina hjärtan är verkligen POSITIVA så oj va glad jag skulle bli.
Har självklart lagt en länk till dig o då jag tycker om din blogg så addar jag den så jag kan återvända många dagar :)
Ha en skön lördag och keep on blogging!!

Titti sa...

Hej Maria. Vad kul med en tävling.Länkar ifrån min blogg.

Tack för ditt inlägg hos mig. Jo jag har mina nära hos mig & sambon stöttar när det behövs.Tur man har sina barn. Ha en trevlig helg. Kram

Märta sa...

Vill gärna vara med i din utlottning! Jag länkar också. Hoppas att du får en fin helg! Här är det verkligen höst idag. Utomhus är det småregningt o kyligt men inomhus brinner en brasa i vedspisen.
Kram! Märta

Jessica sa...

Tack för din kommantar hos mig :o) Är gärna med och tävlar om den finfina vinsten. Länkar så klart :o)

bakmammorna sa...

kul att fira bloggräknandet! jag vill gärna vinna hjärtat njut av livet. ska sätta det på mitt trista kontor för att påminna mig om allt det härliga som jag har i livet!

Snor och Glamour sa...

Hej!
Hamnade här av en slump och trivdes riktigt bra!
Har kikat runt lite och gillar din blogg!
Hittade en dikt om älskade mamma som jag kände igen. Hade den sparad på datan när jag letade men med några andra rader än dina. Jag hade precis skrivit ett inlägg om min svägerskas mamma som inte har långt kvar. Tyckte den var så passande till det så jag la in den. Hoppas det inte gjorde något för jag la in din i stället för min då vissa rader var finare i din.
Ha en härlig lördagkväll!

Kram Ann-Louise

Maria sa...

Ja brukar vara in och titta på din blogg ganska ofta, men jag har nog inte skrivit något (tror jag??). Du har så fina bilder..... Är gärna med och tävlar om ett hjärta. Om jag vinner vill helst ha "Lev idag". Har länkat från min blogg.

Marie//Tekla Maräng sa...

Klart att jag gärna vill vara med och tävla om något av dessa hjärtan.
Om jag vinner skulle jag nog välja, nej jag kan inte välja du får i så fall överraska mig.
Kram Marie:)

Snor och Glamour sa...

Hej igen!
Jag är ju gärna med och tävlar också! Jättesöta hjärtan!
Grattis till alla dina fina besökare! Jag har precis passerat 5000 och tänkte också ha en tävling som kommer strax...
Jag har länkat i högerspalten i min blogg!
Kram Ann-Louise

Anonym sa...

Hej Maria! Grattis till de 10000 besökarna. Vill gärna vara med i din tävling. Länkar hos mig och hoppas på vinst av "Njut av livet". Ha en skön kväll! Kram Sofia

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

hallojs..s söta jag tar gärna en lott på din vackra tävling!!

kram millan ♥

Therese sa...

Jag är jätte gärna med i din tlottning, jag ramlade in här för drygt ett halvår sedan via mitt liv på landet, fyra åstider. Jag är alltså en av de gömda besökarna i din statistik som tittar in för lite feelgoog känsla emellanåt. Jag har som favorit citat, var dag är en gåva, som jag även gjort ett väggord av, så lev i dag hade varit välkommet hos mig :-) Önskar en fortsatt trevlig kväll.

Kram
Therese

bjarstig@live.se

Lantliv sa...

Grattis...vad kul...jag är självklart med och tävlar...vinner jag vill jag gärna ha "njut av livet".....länkar också förstås..
Ha en jätte fin lördagskväll!!
kram Anne-Lee

Lantliv sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Jenny sa...

Hej Maria!
Grattis till de första 10 000 besökarna! Du har en så mysig blogg och jag tycker du verkar vara en så go o rar tjej! (det känns liksom både i bloggen o i dina alltid så fina kommentarer hos mig!)

Är gärna med i din tävling o länkar såklart från mig!!

Ha en skön lördagkväll söta du!

Kramis Jenny

Jenny sa...

Hej igen!
Glömde skriva att om jag skulle ha turen att vinna vill jag gärna ha hjärtat med texten "lev idag"

Ha det gött!

Kram Jenny

Isn't she lovely sa...

Hej! Hittade just hit via en tävlingslänk på en annan blogg. Vilken tur! Jag tycker du har en jättemysig blogg och jag kommer gärna tillbaka!

Grattis till dina 10000 besökare! Jag tar med mig 2 lotter härifrån och hoppas på att vinna hjärtat med 'Njut av livet'.
Kramar!

Lissboden sa...

Hej!
Jag har läst om din blogg när jag varit inne på Lottas Fyra årstider men aldrig varit inne hos dig, tror jag. Vilken tur jag har att jag hittade hit och det var tävling hos dig för första gången. Jag tycker att orden var så fina och bra på dina hjärtan så därför vill jag gärna vara med i din utlottning.
Kram/Maria

Sjabbig men chic sa...

Hej, Mariagumman!
Grattis till 10.000 besökare!
Självklart vill jag vara med och självklart så njuter jag av livet och därför skulle jag vilja ha det hjärtat om jag vann.
Jag länkar med bild i min vänsterkolumn.

Kram Lisa

becca sa...

Kul med tävling! det är klart att jag vill vara med =), tycker att båda är lika fina.

Ha en bra helg, kram Rebecca.

Birgitta sa...

He3j! Grattis till alla dina besökare. Jag kommer snart efter.
Och jag vill naturligtvis vara med i din tävling och jag länkar på min blogg också.
Kramisar Birgitta

Anonym sa...

Hej. Grattis till alla dina besökare. Jag vill gärna vara med på utlottningen. Jätte söta hjärtan. Jag har länkat på min blogg. Om jag skulle vinna så vill jag gärna ha den som det står Njut av livet.

http://isklockan.tradgardsblogg.se/

Lisa Marklund sa...

Hej Maria! Vad kul att du hittade till SIB, jag har lagt in dig som medlem nu och blir glad om du vill länka med SIB"blomman". Välkommen i gänget :-)
Kram Lisa
Ps Jag är gärna med i tävlingen om de fina hjärtanen, skulle jag ha turen att vinna gillar jag LEV IDAG. Länkar på min blogg såklart

soffie sa...

Va fina de är,
Önskar dej en underbar söndag

Amanda sa...

Hejsan!
Underbart fin tävling du har! jag vill absolut vara med.

Sen jag fick min son i december 2007 och det visade sig att han var sjuk så har mitt motto varit att leva varje dag som om den vore den sista. Man vet aldrig när det är för sent.

Så det fina hjärtat Lev idag hade så gärna fått flytta hem till oss!

har länkat här:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/october/tavling-hjartan.html

Hoppas på tur! ♥

rebecca sa...

Jag är jättegärna med och tävlar, dessa hjärtan är jättefina och jag gillar texterna på de. Om jag vinner så spelar det ingen roll vilket hjärta jag får, jag tycker bägge teterna är bra. :)

Länkat: http://geshiia.blogg.se/tavlingar/2009/october/1110-hjartan.html

♥ cloudberrie ♥ sa...

Vad roligt med en tävling!
Jag vill gärna vara med. Båda hjärtana har så fina texter, så jag kan inte välja. Vinner jag så får du överraska mig :)

Länkar med bilderna i min tävlingsblogg.

KRAM från Eva

Gabbies sa...

Hej! Jag vill gärna vara med! OM jag skulle ha turen att vinna väljer jag hjärtat med njut av livet.
Det tycker jag verkligen att mab ska göra!
Länkar i bloggen: http://coolatavlingar.blogg.se/2009/october/tva-hjartan.html

Hoppas på tur!

Ha en bra kväll!

Signe 1 sa...

Klart jag vill vara med i din tävling vännen!!:-) Vilket fint pris:-) Jag kan inte bestämma vilket jag vill ha, hihi. Länkar!Kram Sofia

Lantligt i stan sa...

Grattis till alla besökare! Så söta hjärtan! Är gärna med i denna fina utlottning! Länkar!
Kram Anki

Helena sa...

Hallå!

Grattis till dina 10000 besökare!
Jag vill jätte gärna vara med och tävla! Om jag skulle vinna önskar jag hjärtat med texten "Lev idag".
Tävlingen är länkad från min sida.

Ha det så gott!

Helena

VITA NYANSER sa...

Jag vill gärna vara med i din fina tävling, åh, både de där hjärtana är lika fina och lika träffande. Jag länkar!

Kram L-L

Vända blad sa...

Hej! Är gärna med och tävlar och länkar också såklart!
Kram Maria

Maria sa...

Hej!
Så fina hjärtan. en liten NJUT AV LIVET skulle vara fint i det här huset. SOm en påminnelse om DET viktiga!

jessie sa...

Åh Grattis! =D Jag vill gärna vara med och tävla! =) Om jag vinner så skulle jag vilja vinna hjärtat "Njut av livet". Så fint!

Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/october/vinn-ett-hjarta.html#comment

Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

Ha det så bra!
/Jessica

Tea Lady sa...

Vilka jättefina skyltar! Jag skulle nog välja "njut av livet" ifall jag vann.

Jag länkar i min blogg, där jag även har en liten tävling...

Kram,
Lena

Unknown sa...

Hejsan,jag vill absolut vara med & tävla. Länkar självklart.
TACK för ditt inlägg om närvarande föräldrar. Känner ofta att jag funderar över något som skall göras då jag är med mina barn, skönt att höra att vi är fler...och att det kanske är naturligt då man har mycket på "att-göra-listan"
Kram,
Petra

Miriam Lilliana Sundsrud Jensen sa...

Ååååå, de har jeg lyst på!
Det er klart jeg er med:) Linker også, og hvis jeg vinner så synes jeg nok at den som det står 'njut av livet' på er finest=)

Lotta sa...

Hej Maria!
Naturligtvis vill jag vara med och tävla.Länkar så klart!

Grattis till dena 10 000 besökare kul!!
Om jag skulle ha turen att vinna skulle jag gärna ta hjärtat som det står lev i dag på.
Kram Lotta

LisaMatilda sa...

Vill så klart vara med, länkar till dig!
Kram LisaMatilda

Vickans vita ting sa...

Hej! Vad roligt att hitta din fina blogg <3 Vill gärna vara med i din utlottning och tycker att "Lev idag" passar mig bäst för tillfället :) Länkar från min blogg. Njut av höstens alla färger/ Vickan!

Sari sa...

Hejsan!
Vilken tur att jag hittade din fina blogg! Jag vill jättegärna vara med i din tävling! Har länkat från min blogg.
Nu ska jag titta vidare på det fina du visar!
Ha det bra! /Sari

Lauras gård sa...

Vilka underbara hjärtan! Jag skulle helst vilja vinna "Njut av livet" om turen är på min sida. Dessa ord skulle man behöva läsa flera gånger/dag! Jag länkar så klart! Kram Stina

ANNIKA sa...

Jag vill gärna vara med .Har ej blogg så jag mejlar dig....
kram ANNIKA G

Anonym sa...

Åh, det här kan man ju inte missa, jätte fina hjärtan, gjorda av dig??? Jag vill gärna ta chansen att "ta" 2 lotter och gillar "Njut av livet" ;)
Kram Ita
itasscrappodatt.blogg.se

Carita sa...

Hej! Jag är gärna med. Gärna "Lev idag" om jag skulle vinna.. Den kändes bäst :)

Länk: http://caritatavlar.blogg.se/2009/october/hjartan.html

En Mölnbobos Liv sa...

Jag är gärna med och tävlar, jag har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2009/october/vinn-hjartan.html

info@annakarlsson.se

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar!

linda sa...

Vill gärna vara med och tävla och har länkat i min blogg
http://familjengranberg.blogg.se

Hoppas på tur:)
Linda

Jenny sa...

Hej hej!
Vill också vara med och tävla =).

Skulle gärna vilja vinna hjärtat "Lev idag".

Länk: http://vjojjo.blogg.se/2009/october/tavling.html

Ha de gott

rule sa...

Så fine premier!!! Vil gjerne være med, selv om jeg ennå ikke har min egen blogg:-)
Liker best -lev livet- hjertet!!

Ha ei fin uke!

Hilsen Ruth

rulek@online.no

Mia sa...

Självklart vill jag vara med om inte annat för att fira dina 10 000 !! Grattis !!!

Anonym sa...

är gärna med och tävlar :)

kram johanna
tuggummitatuering@hotmail.com

sarinsko sa...

hejsan. jag är väldigt gärna med!

Alex sa...

jag har ingen blogg men hoppas att det går bra ändå..

Mail: alex_aaa1212@hotmail.com

malin sa...

fin tävling ! Är självklart med

Anonym sa...

GRATTIS till antalet besökare :)

Jag vill väldigt gärna vara med i din fina tävling och skulle jag ha sådan tur att jag vann så skulle jag välja hjärtat som det står "Lev idag" på för det är något som jag behöver lära mig.

Önskar dig en trevlig tisdag.
Kram Åsa

Maya sa...

Vilka underbara hjärtan! Dem måste jag bara vara med och tävla om. Jag skriver inlägg och länkar till Dig från min sida. 2 lotter..:)

evamar - tävlingsblogg sa...

Jag är gärna med och tar två lotter. Du har en länk i min tävlingsblogg:

http://evamar.blogg.se/2009/october/hjartan-11-oktober.html

Har jag turen att vinna spelar det mindre roll vilket hjärta det blir. Båda är urfina.

hjem hos linda sa...

Gratulerer med så mange besøkende.vilgjerne bli med på konkuransen din....legger meg til som følger jeg....Ha en flott dag!! Klæm Linda

Lotta sa...

Vilken härlig blogg! Grattis till så stort besökantal!
Om jag skulle ha turen att vinna ett hjärta så skulle texten inte spela någon roll...båda säger lika mycket =)

Therese sa...

Hej och GRATTIS till 10000 besökare =)

De var lika fina bägge två så det spelar ingen större roll för mig :)

Therese sa...

Här är min länk :)

http://tostberg.blogg.se/tavlingar/2009/october/2-hjartan-11-oktober.html#comment

Anonym sa...

Hei

Ramla inn via en annen bloggside, og det angrer jeg ikke på ;o)
Her var det veldig mye fint å se på.

Blir gjerne med i konkurransen din og snapper med meg 2 lodd ,o)
Ha en flott kveld videre.

Klem

Lillan sa...

grattis till besöken. klart jag är med i utlottningen. skulle vilja vinna njut av livet och har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/october/hjartan.html

mail: litenmentuff@live.com

Ida sa...

Jag är gärna med och tävlar, länkar gärna på min sida till din härliga blogg!

Mvh Ida

Livet hos Lind sa...

Oh, den 11 fyller jag år = ) Håller tummarna hårt och hoppas på vinst. Länkar givetvis från min blogg.

Ha de så bra!

Caroline

Lotta-livets väv sa...

Hej Maria!
Hur i all sin dar har jag kunnat missa din tävling?????? Självklart vill jag vara med och tävla här..... Så vackra hjärtan! kan man ju inte undgå att önska sig
Och visst länkar jag!
Mutter, mutter.....jag har varit en usel läsare ser jag!
Kram, kram!
/Lotta

Ninnie på Ninni med e sa...

Hej!

Jag vill så klart vara med! Hoppas hoppas! =)

Therese Sagstedt sa...

Jag vill också vara med länkar tillbaka in till dig från min blogg, håller tummarna :P
Kram Therese

Therese Sagstedt sa...

Jag vill också vara med länkar tillbaka in till dig från min blogg, håller tummarna :P
Kram Therese

Mia sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Mia sa...

Grattis till 10000 besökare! Jaa, jag är gärna med och tävlar. Har verkligen svårt att välja för båda är fina men "lev idag" skulle passa fint hos oss. :)

Länkar förstås hos mig.

Kram Mia

Unknown sa...

Va kul att du har en tävling!Stort grattis till det höga besöksantalet på din blogg!Va roligt för dig!:-)
Jag vill naturligtvis gärna vara med i din tävling om ett sött hjärta.Skulle bli jätteglad för bägge men önskar mig helst"Njut av livet".
Jag länkar i min blogg förstås(högerspalten)
Ha det riktigt gott och ha en fortsatt fin vecka!
/Kram Karin

pillan sa...

jätte kul med tävling !
Grattis alla dina besökare , det är första gången jag är här, men vill jätte gärna vara med i utlottningen ,

Fjällsnipans Alster sa...

Hejsan!
Är gärna med och tävlar hos dig. Grattis till dina många besökare.

Länkar din tävling på min blogg!

/Sofia

Anonym sa...

Åh vilka fina hjärtan...
jag vill vara med å tävla och länkar till min lilla blogg =)

Ha det gott
Jessica

Britt sa...

Hej!
Jag vill gärna var med och jag länkar från min blogg.

Kram britt

Anita sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om de fina priserna!

OM jag skulle vinna spelar det ingen roll vilket hjärta jag får, men om jag måste välja får det nog bli "Njut av livet".

anonitota@comhem.se

MM sa...

Grattis till så många besökare!! Där jag är en ibland dom alla!
Jag vill jätte gärna vara med o tävla om ett hjärta, båda otroligt fina, vinner jag vill jag helst ha Njut av Livet. Fast svårt val! ;)
Jag länkar naturligtvis från min egen sida, välkommen dit!
Kram,
Malin

Kathrine H sa...

Hei!

Jeg håper du har en flott fredagskveld, og vil med dette melde at jeg veldig gjerne deltar i konkurransen om ett av de flotte hjertene; jeg liker aller best hjertet med teksten "Lev idag". :o)
Har også linket til din blogg/konkurranse på min blogg.

Høsthilsen fra
Kirsebær i Norge

Bloggullet sa...

Jag vill vara med i tävlingen om dina underbara vinster.
Jag länkar med bild i min blogg.
Kram

Snuffeldyret sa...

Så fine hjerter, blir gjerne med i tevlingen!