torsdag 9 september 2010

små hus som höstpynt




Äntligen har det blivit skön, frisk luft och mer sol! Det är ju så här det ska vara när hösten är som bäst, lite kallare bara..... så det blir vackra färger på alla fina löv! I dag har jag köpt några höstblommor och två små söta fågelhus så det visar jag bilder på i dag. I helgen ska jag och några tjejkompisar åka till havet och Varberg, det ska verkligen bli så roligt och mysigt! Blir kanske en tur till Ullared också, vi får se..
Ha en riktigt skön helg så visar jag er härliga bilder från västkusten, när jag kommit hem!
Kramar från Maria

15 kommentarer:

Vita små hjärtan sa...

Men så söta små hus, jättefin dekoration!
Å ha nu så trevligt på resan!!!
Kram Agnetha

millandante sa...

Så söta!!
Vilka härliga dagar du har framför dig...!
Kram

http://frkerlandsson@blogger.com sa...

Jättesöta hus!!!:)

Kram Izabell

Lauras gård sa...

Vilka söta små hus! Vad härligt det låter att åka iväg med några kompisar. HOppas att ni får en jätte skön helg och att det blir en tur till Ullared. Kram Stina

Lyckoslanten sa...

Små söta hus och en skön tripp för dig! ha det så gott! ♥

LOTTAS HOME sa...

Hej vännen!
Fina höstblommor du köpt.
Hoppas att ni får en mysig helg, och välkommen till Västkusten!
Kram Lotta

VITA NYANSER sa...

Nu var det länge sen jag kikade in här. Det är alltid lika varmt och mysigt här på din blogg!!!

Åh så mysigt att åka till havet!!! Ullared är ju inte heller dåligt = )! Ha en skööön helg!

Stor Kram L-L

STENLYCKA sa...

Vilka gulliga små hus!!
Önskar dig en trevlig resa med dina väninnor.Hoppas ni får bra väder.
Kram Raina

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så jättesöta små hus, extra söta för dom var så små. Härligt och åka till havet, nästa helg gör jag det också (Tanumsstrand)
Ha en toppenhelg
Kramar
AnnaMaria

Min plats i solen sa...

Ha en supermysig helg tillsammans med tjejkompisarna! :)

Kram Lotta

Marie//Tekla Maräng sa...

så fina små hus du har köpt och så fint du har placerat dem.
Hoppas du får en härlig helg:)

Livet på Vestergård sa...

Oj så söta de små husen är!
Ha en riktigt toppen mysig helg!
Kram .Kicki

Grodmamman sa...

Så söta hus!
Ha en härlig helg nu!:)
Kram

Levis o Vilda sa...

Jätte söta små hus! Hoppas du får en härligt mysig helg med tjejkompisarna.

Kram Mia

Kärrans blogg sa...

LYCKA TILL på resan och ha det så bra!
Kram