torsdag 26 september 2013

Höstfint i köket


Nu när det börjar bli höst, blir jag sugen på att fixa om lite här hemma. Nu har bytt gardiner i köket och fått in lite höstfärger. Gardinerna är från förra året och egentligen ville jag ha några i plommonfärg i år, men jag har inte hittat några fina. 



Jag gillar hösten, när jag kan sitta inne och tända ljus, dricka te och mysa på kvällarna. Då är det ju extra roligt att göra om och få lite nytt att titta på här hemma:)
Nu i helgen blir det inte så mycket mys här hemma, men det blir andra trevligheter i stället. I morgon kväll ska vi i kören gå ut och äta på restaurang och på lördag är jag bjuden på tjejmiddag. 


Hoppas ni också får en skön och mysig helg!
Kramar från Maria

5 kommentarer:

Lissboden sa...

Hej Maria!
Vad fint du gjort i köket med lite höstfärger.
Här är det fortfarande sommarlåten men nästa vecka måste jag skärpa mig.
Igår blev jag mormor för första gången till lilla Tyra, underbart!
Har du bokat hotell här i Eskilstuna och vilken helg ska ni hit?
Ha en trevlig helg!
Kram/Maria

Min plats i solen sa...

Hej Maria!

Jag blir alltid lika imponerad av hur duktig du är på att fixa fint inför olika årstider och högtider. Alltid med sådan känsla. Så fint! Och vilket vackert golv ni har i köket.

Ha en riktigt härlig helg vännen. En helg som säkert kommer bli fylld med mängder av sköna skratt.

Kram Lotta

LyckligaPraliner sa...

Idag är det lördag och jag läser att du ska vara på tjejfest då! Hoppas ni har det riktigt kul! :) Och att maten på restauragen var toppengod i går på fredag!

Så fint du har gjort det i köket. Både ljust och ombonat på samma gång. Jag har inte gjort höstfint. Men plockat fram lite fler ljuslyktor har jag och varma tofflorna är på ;)

Kram, ha en bra söndag!

Ann-Louise

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag gillar ju orange så jag tycker du har jättefina gardiner, dom här kan du ha i många höstar.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

Galenskap och lite allvar sa...

Vad fint du har det hemma hos dig. Det ser så himla trivsamt ut! Du är duktig på att görs det snyggt!!!

Ja, jag blev verkligen så glad över att det var just jag som vann Lottas almanacka. Ska bli spännande att få den i min hand.

Önskar dig en underbar vecka vännen!
Kram Veronica