söndag 16 februari 2014

Vårluft och ny inspiration



Visst känns det att det börjar bli vår i luften, fåglarna kvittrar och vi har haft flera plusgrader i dag:) 
Vår är glädje, energi och inspiration för mig. Jag vaknar liksom till liv igen:) Jag får inspiration att starta nya projekt och inreda här hemma i vårfärger. Häromdagen kom det nya kuddfodral i brevlådan, jag hade köpt rosa och svarta från H&M Home. Det blev genast lite mer vår i vardagsrummet. 



Mitt nästa projekt här hemma är att få ordning på vår altan så jag kan njuta av att vara där riktigt länge. Vi isolerade den i höstas och satte pärlspont på väggarna så nu är det att lägga laminatgolvet kvar och lite nya dynor till möblerna:) 
Hoppas att ni läsare också känner av vårluften och får ny energi av den:)
Kramar från Maria

7 kommentarer:

Kärrans blogg sa...

Väldigt fina kuddar, vad fint det blev!
Kram

Nilla Q sa...

Åh, vilka fina! Dom har jag inte sett, nu blev jag lite sugen att beställa..

Kram Pernilla

Hanna sa...

fina kuddar
Ha en fin eftermiddag och kväll.
Kram
hanna

Helén i Vilrummet sa...

Visst ger vårkänslorna energi. Jag har börjat att plocka runt lite här hemma, ställa fram "gamla" saker igen och fixa till det lite. Kreativitet :-)
Kram Helén

RUM OCH FOTO sa...

Det var längesen jag kikade in här, så kul, jag har haft en lååång bloggpaus. Visst känner man av våren, otroligt tidigt, otroligt skönt = ).

Ha det bra!
Kram L-L (f.d Vita Nyanser, nu med ny blogg)

Maria - Snickaregården sa...

Nja... vår vet jag inte om jag har märkt mer än inom mig som en längtan. Vaknade upp till en massa snö i morse. Fast visst, lite vår inne har det fått bli ;)
Kram Maria

Älskade pion sa...

Roligt med lite nytt i soffan,fina kuddar.ha en fin helg.Kraaam Ulrika