lördag 14 februari 2015

Alla hjärtans dag


I dag är det ju Alla hjärtans dag och vad passar bättre än att tillbringa dagen tillsammans med någon man älskar:) Ida har tävlat i hoppning och vi har varit på ridskolan nästan hela dagen så nu är jag lite lagom ruggig och frusen:) 
På ridskolan var det mycket hjärtan både som hästgodis och värsta kakbuffén till oss människor:)


Vi har ju även en liten kusin som är född på Alla hjärtans dag. Så i morgon bär det i väg på 2-års kalas, för att fira den här lilla godingen:)


Hoppas ni också haft en mysig dag med mycket kärlek och hjärtan:)
Kramar från Maria

1 kommentar:

LyckligaPraliner sa...

Lät som en mycket bättre dag än min för jag har nästan bara varit på jobbet. fast när jag kom hem fick jag tre paket av min familj. Jag hade sagt att vi ska inget ge varandra förutom till barnen. Men han lyssnade inte förstås :)

kram Ann-Louise